تصاحب 50 درصد سهم بازار از موبایل های هوشمند توسط آندروید
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

هر روزه شاهد خبرهای جدید از رشد خارق العاده پلتفرم موبایل شرکت گوگل هستیم. و حالا طبق جدیدترین گزارش منتشر شده توسط موسسه گارتنر ، اندروید توانسته در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۱ بیش از 50‪.‬9 درصد از کل بازار جهانی فروش تلفن های همراه هوشمند را از آن خود کند.

در رده بندی گارتنر، iOS اپل با 23‪.‬8 درصد در مقام دوم و سیمبیان با 11‪.‬7 درصد در مقام سوم جهان ایستاده اند. مقام چهارم از آن شرکت RIM است که با سیستم عامل بلک بری 8‪.‬8 درصد بازار را در اختیار دارد. بر اساس این گزارش، در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۷۵ میلیون دستگاه اندرویدی به فروش رفته است. اپل در همین مدت زمان ۳۵ میلیون دستگاه با سیستم عامل iOS فروش داشته است.

البته این گزارش حاکی از آن است که در محاسبه کل آمار فروش موبایل (شامل اسمارت فون و موبایل های معمولی) هنوز نوکیا با ۱۱۱ میلیون دستگاه در صدر ایستاده و سامسونگ با ۹۲ میلیون دستگاه مقام دوم را از آن خود کرده است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.